Rødovre Badminton Club

Minisponsor?

SPONSOR i RBC??

Vi i RBC's bestyrelse prøver med lidt nytænkning for – ad alternativ vej – at finde frem til nogle mennesker, der gerne vil være sponsor for klubben.

Det er absolut ikke nødvendigt ( men helt OK ), hvis man har lyst til at sponsere mange tusind kroner, mindre kan også gøre det. Mange bække små kan gøre badminton meget sjovere for alle i klubben og dermed også for dit barn.

Sponsorpenge kan gå til nyt klubtøj, tilskud til klubture, gratis pizza til klubaften og mange andre tiltag, som er nemmere at få søsat, hvis der er penge i kassen.

Her kommer I som forældre ( eller bedsteforældre ) så ind i billedet! Måske har en af jer eget firma? Eller arbejder et sted, hvor det at være sponsor for sport, ikke er en fremmed ting.

Det kan også være et andet familiemedlem, der vil hjælpe, eller naboen, eller den lokale Netto, eller...... Pointen er, at der findes mennesker, der gerne vil hjælpe, HVIS de bliver spurgt.

Det kan vi ikke klare alene, men hvis vi løfter i flok og får hjælp fra jer, så kan der ske gode ting.

Gulerodden for at gøre en indsats er, at det barn, som skaffer en sponsor, stor eller lille, bliver belønnet med produkter fra Yonex, der matcher størrelsen af aftalen. Så der kan være en helt ny ketcher på vej, hvis I som familie, vil hjælpe RBC med sponsoraftaler.

Sponsoren kan f.eks. blive kampens sponsor til en af 1 seniors hjemmekampe, hvor der vil være dækning og omtale i Rødovre Lokalavis.

Kontaktperson er formanden Søren Nygård, tlf.20681241, soeren-nygaard@pc.dk

De bedste hilsner fra RBC's bestyrelse,
Indmeldelse
Klik på knappen herunder for at komme direkte til indmeldelse.

Rabat til Rødovres medlemmer. Klik på billedet for at besøge hjemmesiden.
Træningstider
Besøg vores side