Rødovre Badminton Club

RBC i medierne

RBC overrasker i Københavnsserien

Rødovre Badminton Club er rykket op i Københavnsserien, hvor de resultatmæssigt har overrasket sig selv, positivt vel at bemærke.

Af Peter Fugl Jensen

Efter oprykninger to år i træk er RBC tilbage i Københavnsserien, hvor målsætningen var forbliven i den første sæson. Men nu er der skruet op for optimismen efter to sejre i de to første kampe.
”Som træner var jeg noget betænkelig før sæsonen,” siger RBC-træner Nikolaj Jensen. Han fortsætter:
”Det er foreløbigt blevet til to sejre ud af to mulige og vi ligger på en delt førsteplads. Umiddelbart står vi godt til at komme med i slutspillet om oprykning til Danmarksserien. Det er positivt for os, for målsætningen var at forblive i Københavnsserien, som burde være inde for rækkevidde allerede nu.”
I sommerpausen har Rødovre fået tilgang af nogle gode spillere.
”Desværre har vi fortsat en i karantæne, fordi han skiftede for sent. Men han bliver klar til de sidste kampe i grundspillet og forhåbentligt slutspillet,” siger Nikolaj Jensen, der mener, holdet har fået en god grundstamme kombineret med et fantastisk sammenhold.
RBC spiller næste kamp mandag den 1. oktober klokken 18 i Rødovre Stadionhal, hvor modstanderen er Dragør.
Indmeldelse
Klik på knappen herunder for at komme direkte til indmeldelse.

Rabat til Rødovres medlemmer. Klik på billedet for at besøge hjemmesiden.
Træningstider
Besøg vores side